Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009


ΑΧΙΛΛΕΥΣ Γ.ΧΑΛΔΑΙΑΚΗΣ

Συμμετοχὴ σὲ διεθνῆ ἐπιστημονικὰ συνέδρια (1993-2012)


  1. Dano-Hellenic Symposium on Byzantine Music, The Danish Institute at Athens, 11-14 Νοεμβρίου 1993.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· μελοποίηση στίχων τοῦ πολυελέου ἀπὸ τὸν μαΐστορα Ἰωάννη τὸν Κουκουζέλη.

  1. «Ἅγιος Νεκτάριος· πνευματικός, μοναστικός, ἐκκλησιαστικὸς ἡγέτης»-«Διορθόδοξον Θεολογικὸν Ἐπιστημονικὸν Συνέδριον ἐπὶ τῇ ἑκατοπεντηκονταετηρίδι ἀπὸ τῆς γεννήσεως τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου (1846-1996)», Ἱερὰ Μητρόπολις ῞Υδρας, Σπετσῶν, Αἰγίνης, Ἑρμιονίδος καὶ Τροιζηνίας-Ἱερὰ Μονὴ   Ἁγ. Τριάδος (Ἁγ. Νεκταρίου) Αἰγίνης, 21-23 Ὀκτωβρίου 1996.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο·  ἀγάπη τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου διὰ τὴν μουσικὴν καὶ τὴν ποίησιν.

  1.  «Α΄ Διεθνὲς Συνέδριο Ἱστορίας καὶ Ἀρχαιολογίας τοῦ Ἀργοσαρωνικοῦ», Δῆμος Πόρου-Β΄ Ἐφορεία προϊστορικῶν καὶ κλασικῶν Ἀρχαιοτήτων-Τοπικὴ ἕνωση Δήμων καὶ Κοινοτήτων Νομοῦ Ἀττικῆς ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Ὑπουργείου Πολιτισμοῦ, 26-29 Ἰουνίου 1998.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο·  ψαλτικὴ παράδοση τῆς νήσου Ὕδρας.Ὑδραῖοι κωδικογράφοι, μελουργοὶ καὶ ψάλτες.

  1. Συμπόσιο Ἑλληνικῆς Μουσικῆς. Ἀρχαία-Βυζαντινή-Παραδοσιακή-Νεώτερη: Προβλήματα καὶ προοπτικὲς τῆς Ἑλληνικῆς Μουσικῆς, Σύλλογος τῶν ἁπανταχοῦ Ἀποικιανῶν τῆς νήσου Ἄνδρου (ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Ἐθνικοῦ Συμβουλίου Μουσικῆς Unesco καὶ τὴ συμπαράσταση τοῦ Ὑπουργείου Αἰγαίου), Ἄνδρος, 28-29 Αὐγούστου 1999.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Συνοπτικὴ θεώρηση τῆς ἑλληνικῆς ψαλτικῆς τέχνης (μὲ ἀφορμὴ τὰ ἀποκείμενα στὴν Ἄνδρο μουσικὰ χειρόγραφα).

  1. Συνέδριο-Τιμητικὸ ἀφιέρωμα στὰ 65 χρόνια ἱερατείας τοῦ σεβασμιωτάτου κ. Δωροθέου (1934-1999): « ὀρθόδοξη ἐκκλησία φορέας πολιτισμοῦ καὶ παραδόσεως στὸ Αἰγαῖο». ψαλτικὴ τέχνη ὡς φωνὴ «ὑδάτων πολλῶν», Ἱερὰ Μητρόπολις Σύρου (μὲ τὴν οἰκονομικὴ χορηγία τοῦ Ὑπουργείου Αἰγαίου), Ἑρμούπολις Σύρου, Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 1999.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Περὶ τὴν καταλογογράφηση τῶν μουσικῶν χειρογράφων τῆς νησιωτικῆς Ἑλλάδος· περίπτωση τῆς Ἄνδρου.

  1. Ἐπιστημονικὴ Ἡμερίδα: «Ψαλτικὴ Τέχνη, τὸ ὁμοούσιον γέννημα τῆς ὀρθοδόξου λατρείας», Σύλλογος ἱεροψαλτῶν Ν. Εὐβοίας « παπᾶ-Γιώργης Ῥήγας» (ὑπὸ τὴν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Χαλκίδος καὶ τὴν ὁλοπρόθυμη χορηγία τοῦ Δήμου Χαλκίδος-ΔΕΠΑΧ), Χαλκίδα, Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 1999.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· «Ἀκρίβεια κατ' ἐρώτησιν καὶ ἀπόκρισιν τῶν τόνων τῆς παπαδικῆς τέχνης». «Θεολογικὴ» ἀνάγνωση τῆς ὁμωνύμου μεταβυζαντινῆς θεωρητικῆς συγγραφῆς.

  1. Ἐπιστημονικὴ Ἡμερίδα: ἅγιος Νεκτάριος· πρῶτος ἅγιος τοῦ 20οῦ αἰῶνα, Ὑπουργεῖο Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων-Ἀνωτέρα Ἐκκλησιαστικὴ Σχολὴ Κρήτης, Ἡράκλειο Κρήτης, Τετάρτη 24 Μαΐου 2000.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Ἅγιος Νεκτάριος· μελῳδὸς ἱεράρχης.

  1. Α' Πανελλήνιο Συνέδριο Ψαλτικῆς Τέχνης: Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης, Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος-Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ἀθήνα, 3-5 Νοεμβρίου 2000.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· θεωρητικὴ σπουδὴ τῆς ψαλτικῆς τέχνης· ἀπόπειρα διαχρονικῆς προσεγγίσεως.

  1. Μουσικολογικὴ σύναξη εἰς μνήμην Σπυρίδωνος Δ. Περιστέρη: Βυζαντινὴ μουσική-Δημοτικὸ τραγούδι: Οἱ δύο ὄψεις τῆς ἑλληνικῆς μουσικῆς κληρονομιᾶς, Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, Κέντρο ἐρεύνης τῆς ἑλληνικῆς λαογραφίας-Ἱερὰ Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀθηνῶν, Μέγαρον Ἀκαδημίας Ἀθηνῶν, 10-12 Νοεμβρίου 2000.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Σημειώματα Κωνσταντίνου . Ψάχου ἐπὶ τῶν ἐντύπων μουσικῶν ἐκδόσεων τῆς βιβλιοθήκης του.

  1. Διορθόδοξον Ἐπιστημονικὸν Συνέδριον: «Κωνσταντῖνος Ὑδραῖος-Νεομάρτυρες: Προάγγελοι τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Γένους», Ἱερὰ Μητρόπολις Ὕδρας, Σπετσῶν, Αἰγίνης, Ἑρμιονίδος καὶ Τροιζηνίας, Ἰωβηλαῖον 200 ἐτῶν ἀπὸ τοῦ μαρτυρίου τοῦ ἁγίου Κωνσταντίνου τοῦ Ὑδραίου (14.11.1800-14.11.2000), Ὕδρα, 10-14 Νοεμβρίου 2000.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Ἱερόθεος ἱερομόναχος Προφητηλιάτης καὶ μοναστικὴ συνοδεία του.

  1. Διημερίδα: «Ἐκφωνητικὴ σημειογραφία καὶ πράξη», Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος-Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ἀθήνα, 9-11 Νοεμβρίου 2001.
Συμμετεῖχα μὲ εἰσήγηση ὑπὸ τὸν τίτλο· Περὶ τῆς ψαλτικῆς καὶ ἐκφωνητικῆς παραδόσεως τῶν Οἴκων τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου.

  1. Διεθνὲς Ἐπιστημονικὸ Συμπόσιο: Παχώμιος Ρουσάνος. 450 χρόνια ἀπὸ τὴν κοίμησή του (+1553), Ἱερὰ Μητρόπολις Ζακύνθου· ἔτος Παχωμίου Ρουσάνου, Ζάκυνθος, 9-12 Ὀκτωβρίου 2003.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Ἡ "Ἑρμηνεία εἰς τὴν Μουσικὴν", Παχωμίου μοναχοῦ τοῦ Ρουσάνου.

  1. Β' Διεθνὲς Συνέδριο, Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικό· «Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης»: Τὰ Γένη καὶ Εἴδη τῆς Βυζαντινῆς Ψαλτικῆς Μελοποιίας, Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος-Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ἀθήνα, 15-19 Ὀκτωβρίου 2003.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Πολυέλεος: Ἡ δευτέρα στάσις. Ἱστορία-Μορφολογία-Μελοποιία.

  1. Α' Διεθνὲς Συνέδριο Βυζαντινῆς Μουσικῆς. Διαπανεπιστημιακὴ συνεργασία: Ἔρευνα-Ἐκπαίδευση-Καλλιτεχνικὸ ἔργο, Κέντρο ἐκκλησιαστικῆς μουσικῆς-Βυζαντινὴ λειτουργικὴ σκηνή, Θεσσαλονίκη, 30-31 Ὀκτωβρίου 2003.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο· Ἕνας πρώιμος “doctor polyeleorum”: Ἰωάσαφ ἱερομόναχος ὁ Διονυσιάτης.

15.  Β' Διεθνὲς Συνέδριο Βυζαντινῆς Μουσικῆς (Θεσσαλονίκη, 9-11 Δεκεμβρίου 2004). Κέντρο Ἐκκλησιαστικῆς Μουσικῆς. Βυζαντινὴ Λειτουργικὴ Σκηνή.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Βυζαντινομουσικολογικὲς μεταπτυχιακὲς σπουδές. Ὀργάνωση καὶ προοπτικές.

  1. Tradition and Innovation in Late and post-Byzantine Chant (Hernen Castle, The Netherlands, 7-10 April 2005).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Tradition and Innovation in the Person of Petros Bereketes.

17.  « ἑλληνικὴ μουσικὴ στὴν ἐποχὴ τῆς παγκοσμιοποίησης» [Κρατικὴ Ὀρχήστρα Ἀθηνῶν-Τμῆμα Μουσικῶν Σπουδῶν τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν-Μέγαρο Μουσικῆς Ἀθηνῶν], Μέγαρο Μουσικῆς Ἀθηνῶν 7-9 Μαΐου 2005, πρῶτος κύκλος τοῦ θεσμοῦ «Ἑλληνικὲς Μουσικὲς Γιορτές».
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Κ. . Ψάχος: ἄνθρωπος, διδάσκαλος, μουσικός, ἐπιστήμων. Πρόδρομη ἀνακοίνωση.

  1. Ὁ ἅγιος Μακάριος (Νοταρᾶς) μητροπολίτης Κορίνθου καὶ ὁ περίγυρός του [Περιφέρεια Πελοποννήσου–Νομαρχιακὴ αὐτοδιοίκηση Κορινθίας–Δῆμοι: Κορινθίων-Ξυλοκάστρου-Ἄσσου Λεχαίου-Νεμέας], 9-13 Μαΐου 2005.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ἁγίου Μακαρίου Νοταρᾶ: Ἡ ἐξ Ὕδρας διέλευση.

  1. 1ο ἐπιμορφωτικὸ συνέδριο Ἱερᾶς Συνόδου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (συνοδικῆς ἐπιτροπῆς χριστιανικῆς ἀγωγῆς τῆςνεότητος-Ἐπιτροπῆς καλλιτεχνικῶν ἐκδηλώσεων): Ἑλληνικὴ Μουσικὴ μέσο παιδείας καὶ πολιτισμοῦ, Βυζαντινὸ καὶ Χριστιανικὸ Μουσεῖο Ἀθηνῶν, 17 Δεκεμβρίου 2005
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ἡ Ψαλτικὴ ὡς Τέχνη καὶ ὠς Ἐπιστήμη ἢ Παράδοση καὶ Νεωτερικότητα στὴ Βυζαντινὴ Μουσική.

20.  First Axion Estin Conference (Holy Trinity Greek Orthodox Church New Rochelle, NY, January 21 & 22, 2006)], Byzantine Music Teaching Methodologies for the USA.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: The (Greek-speaking) Instruction of the Psaltic Art. Past, Present and Future.

  1. 1ο διεθνὲς συμπόσιο χορωδιακῆς μουσικῆς-5ο Πανελλήνιο συνέδριο χορωδιῶν, Πάτρα 28-30 Ἀπριλίου 2006
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ἡ ἀπὸ χοροῦ ψαλτικὴ ἑρμηνεία: Τὸ παράδειγμα τοῦ χοροῦ ψαλτῶν Οἱ μαΐστορες τῆς ψαλτικῆς τέχνης.

22.  21st International Congress of Byzantine Studies (London 21-26 August 2006)

Συμμετεῖχα (στὸ Panel IV.3 [: Words in ritual]) μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: From the Ritual of the Matins Servise: The imposition of poetic texts in Polyeleos Chant.

  1. Διεθνὲς ἐπιστημονικὸ θεολογικὸ συνέδριο «Ρωσία καὶ Ἅγιον Ὄρος. Χιλιετία πνευματικῆς ἑνότητας», Μόσχα, 1-4 Ὀκτωβρίου 2006.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Συγχύσεις ὁμωνύμων Ἁγιορειτῶν μουσικῶν: Ἡ περίπτωση τῶν Δαμασκηνῶν.

24.  Γ΄ Διεθνὲς Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικὸ Συνέδριο «Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης» - Ἡ Ὀκταηχία, Ἀθήνα, 17-21 Ὀκτωβρίου 2006
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: «Ὁ κοπιάσας ἐν τούτῳ μᾶλλον ὠφεληθήσεται»: Ὁ τροχὸς τῆς ὀκταηχίας.

  1. Α΄ διεθνὴς ἡμερίδα γιὰ τὴν Βυζαντινὴ Μουσικὴ [: Ἡ Βυζαντινὴ Μουσικὴ στὸν 21ο αἰῶνα: Προβληματισμοὶ καὶ προοπτικές] τοῦ Τμήματος Μουσικῆς Ἐπιστήμης καὶ Τέχνης τοῦ Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη, 21 Ἀπριλίου 2007)
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ὁραματισμοὶ γιὰ τὸ «μέλλον» τῆς Βυζαντινῆς Μουσικῆς.

  1. The Second International Conference on Orthodox Church Music [: “Composing and Chanting in the Orthodox Church], The International Society for Orthodox Church Music, Finland, Joensuu, June 4-10 2007
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: The figures of composer and chanter in Greek Psaltic Art.

  1. 14th International Conference on Eastern Chant  [: Transmission of Christian Ecclesiastical Musical Culture – East and West],  5th-8th September 2007 at Sibiu (Conference Room of Andrei Saguna Faculty of Theology, Lucian Blaga University of Sibiu)

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Daniel the Protopsaltes (+ 1789): His life and work. A preliminary paper.


28.  Byzantine Musical Culture. First International Conference of the American Society of Byzantine Music and Hymnology (co-organised by the European Art Center (EUARCE). September 10-15th , 2007, Athens, Greece. Dedicated to St. John Chrysostom 1600 years in memoriam.


Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ψαλτικὲς «οἰκογένειες». Α΄: Οἱ Ραιδεστηνοί.


  1. Κωνσταντῖνος Οἰκονόμος ὁ ἐξ Οἰκονόμων. 150 χρόνια ἀπὸ τὴν κοίμησή του (1857-2007). (Τσαριτσάνη, 21-23 Σεπτεμβρίου 2007).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: «...κενόσπουδα συντάγματα...». Διερεύνηση τῶν αἰτίων καταδίκης τῆς ... «λεσβιακῆς δυσμουσίας».

  1. Ἡμερίδα Κωνσταντῖνος Ψάχος: Ὁ μουσικός, ὁ λόγιος. 30 Νοεμβρίου 2007, Κέντρον Ἐρεύνης τῆς Ἑλληνικῆς Λαογραφίας. Ἀκαδημία Ἀθηνῶν.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ὁ Κ. Ἀ. Ψάχος ὡς μελοποιός.

  1. The Second Axion Estin Symposium on Byzantine Music Education. January 14-16, 2008, CUNY Graduate Center 465 Fifth Avenue, New York.
Συμμετεῖχα μὲ τρεῖς ἀνακοινώσεις: The choir performance of Byzantine Music / The essentials of Byzantine Notation / The technique of cheironomia [gesticulation]. Δίδαξα, ἐπίσης, μιὰ σειρὰ ἀπὸ τρία Psaltic Master Classes.

  1. Α΄ συμπόσιο Νεοελληνικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Τέχνης. Θεολογικὴ Σχολὴ Ἀθηνῶν-Τμῆμα Θεολογίας. Ἀθήνα 14-15 Μαρτίου 2008.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Ἀπὸ τὴν ἱστορία τῆς Νεοελληνικῆς Ψαλτικῆς Τέχνης: Ζαφείριος Ζαφειρόπουλος ὁ Σμυρναῖος.

  1. Tradition and Innovation in Late-and Postbyzantine Chant. Brediusstichting, Hernen Castle, The Netherlands, 30 Oct.-3 Nov. 2008.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: The story of a composition or “Adventures” of written melodies, during Byzantine and post-Byzantine era.

  1. Ὑπάτη στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία, τὴν ἐκκλησιαστικὴ τέχνη καὶ τὸν ἑλλαδικὸ μοναχισμό (Ὑπάτη, 8-11 Μαΐου 2009).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Τὸ «ἐν ταῖς ἀγρυπνίαις» ψαλλόμενο Μακάριος ἀνὴρ τοῦ Γερμανοῦ Νέων Πατρῶν.

  1. International Congress (for the 120th anniversary of D.V. Razumovsky’s death), “Current Problems in the Study of the Art of Chanting: Research and Practice” (Moscow, P.I. Tchaikovsky Conservatoire, 12–16 May, 2009).

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Yet another contributor to the exegesis’ issue: GEORGIOS-EUTYCHIOS UGURLUS.


  1. Byzantine Musical Culture. Second International Conference of the American Society of Byzantine Music and Hymnology Co-organised by the European Art Center (EUARCE), June 10-14th, 2009, Athens, Greece, Dedicated to Alexandros Moraitidis, 80 years in memoriam.

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: ἔννοια τῆς Παραλλαγῆς στὴ Θεωρία τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης.


  1. 10th International Music Theory Conference. Principles of Music Composing: Sacral Music (Lithuanian Composers’ Union- Lithuanian Academy of Music and Theatre, 20-22 October 2010, Vilnius, Lithuania).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: "All master composers of Greek ecclesiastic music": An initial step on a new History of Greek sacral music

38.  Ἡμερίδα τῆς ἀνωτάτης ἐκκλησιαστικῆς Ἀκαδημίας Κρήτης: Λειτουργικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ Βυζαντινὴ Ἐκκλησιαστικὴ Μουσικὴ (Ἡράκλειο, Τρίτη 10 Μαΐου 2011).

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Πρὸς μιὰ νέα Ἱστορία τῆς Βυζαντινῆς Μουσικῆς: «κατάλογος τῶν ὅσοι κατὰ διαφόρους καιροὺς ἤκμασαν ἐπὶ τῇ μουσικῇ ταύτῃ, κατὰ ἀλφάβητον».

  1. The Fourth International Conference on Orthodox Church Music [:Unity and Variety in Orthodox Music: Theory and Practice”], The International Society for Orthodox Church Music, Finland, Joensuu, 6-12 June 2011
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Singing antiphonally: unity or variety?

  1. 11th International Music Theory Conference. Principles of Music Composing: National Romanticism and Contemporary Music (Lithuanian Composers’ Union- Lithuanian Academy of Music and Theatre, 19-21 October 2011, Vilnius, Lithuania).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: “…old wine into new bottles…”. The continuity of the Tradition in the contemporary composition practice of Byzantine Music.

  1. The Codico-Liturgical Method and its Implications for Cataloguing. A New Look on Liturgical, Biblical, Hagiographical, Homiletical, and Ascetical Codices in Liturgical Context. I. The Athens CBM Meeting: Biblical, Liturgical and Hymnographical Codices (Athens, 8-10 December 2011).
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Hymnological Collections.

42.  Ἱερὰ Μητρόπολη Νικαίας-Σχολὴ Βυζαντινῆς Μουσικῆς, 1ο Συμπόσιο σπουδαστῶν Βυζαντινῆς Μουσικῆς, Αἰγάλεω, 21-22 Ἰανουαρίου 2012.

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: «…παλιὸ κρασὶ σὲ νέους ἀσκούς…». Ἀναζητώντας τὸ “παραδοσιακὸ ὑπόβαθρο” καινοφανῶν ψαλτικῶν μελοποιημάτων.

43.  Ἱ. Μητρόπολις Δημητριάδος καὶ Ἁλμυροῦ-Σύνδεσμος Ἱεροψαλτῶν Βόλου «Ἰωάννης ὁ Κουκουζέλης», Β’ Ἐπιστημονικὸ Συμπόσιο Ψαλτικῆς Τέχνης: «Ἐπιτεύγματα καὶ Προοπτικὲς στὴν ἔρευνα καὶ μελέτη τῆς ἐκκλησιαστικῆς Ψαλτικῆς Τέχνης», Βόλος, 18 Φεβρουαρίου 2011.
Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: «ΕΞΗΓΗΣΗ καὶ ἐξηγήσεις».

44.  University of Arts in Belgrade, Eleventh International Conference of the Department of Musicology of the Faculty of Music: Music and Paper; Music and Screen, Belgrade, April 18-21, 2012.

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Byzantine Music as “Tabula Rasa” or Which should be the "Language" of Byzantine Music?

45.  İstanbul Teknik Üniversitesi-Türk Musikisi Devlet Konservatuari, Religious Musics in the Ottoman Empire, Istanbul, April 25, 2012.

Συμμετεῖχα μὲ ἀνακοίνωση ὑπὸ τὸν τίτλο: Byzantine Music: Dimensions and Perspectives








ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ









Υ ΚΡΗΤΗΣ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου